Quick Tips #6
Feedback poziomy daje przewagę i buduje zaufanie...
Najlepszym sposobem, a zarazem najprostszym na detekcję parszywej dwunastki jest rozmowa. Rozmowa pozwala unikać popełniania błędów.
Kiedy, widzimy, że kolega, czy też nasz pracownik ma „słabszy dzień” porozmawiajmy z nim co się dzieje. Nie jesteśmy przecież jasnowidzami i nie siedzimy u nikogo w głowie.
Rozmowa pozwala zrozumieć co się dzieje i właściwie zareagować. Jeżeli wiemy co się dzieje, możemy podjąć właściwe środki, aby uniknąć popełniania błędów.
Zmęczenie czy roztargnienie to coś co dotyka niemal każdego, i dlatego należy o tym rozmawiać.
Kiedy chcemy uniknąć popełniania błędów z powodu „Parszywej 12” – ROZMAWIAJMY! Pytajmy kiedy widzimy, że ludzie zachowują się nieswojo, ale także mówmy o tym, kiedy sami jesteśmy niedysponowani.