KLINIKA JAKOŚCI
  • Klinika Jakości – Wartości, Misja , Cele
  • Zasoby
    • Blog
    • Podcast
    • InfoShot
    • Business English
    • Czytelnia
  • Akademia Zarządzania Jakością
  • O mnie…
  • Kontakt

Blog

Odpowiedzialność kluczowy element

Odpowiedzialność to Fundament systemu zarządzania jakością bez odpowiedzialności nie możemy mówić o zdrowym system jakości

Czytaj dalej

Reklamacje Klienta – co liczyć, a czego nie.

Kiedy nie produkujemy, nie mamy problemów… Reklamacje są jednym z elementów o które szczególnie musimy dbać…tylko co traktować jako reklamację a czego nie…?!

Czytaj dalej

Dobra Analiza Jakościowa Problemu

Analiza, analizie nie równa…ale żeby dotrzeć do przyczyny źródłowej analiza musi być i już…

Czytaj dalej

System Zarządzania Jakością – Przywództwo

Bez właściwego przywództwa system zarządzania jakością jest systemem martwym…to piąte koło u wozu…

Przez Klinka Jakości, 1 rok8 grudnia 2021 temu

Jakość jest dla każdego

Jakość to tylko wielkie organizacje, jakość jest dla wszystkich, którzy chcą ją produkować

Przez Klinka Jakości, 1 rok7 grudnia 2021 temu

Audyt w dobrych rękach

Audyt, Audit Jakości, nie ważne jak go nazwiemy, ale ważne z pewnością jest to kto i jak go przeprowadzi…

Przez Klinka Jakości, 2 lata26 lipca 2021 temu

Człowiek w centrum uwagi

Człowiek najcenniejszy z zasobów organizacji? Tak, ale człowiek to człowiek ze wszystkimi możliwościami i ograniczeniami – To Człowiek tworzy kulturę organizacyjną 

Przez Klinka Jakości, 2 lata14 lipca 2021 temu

QFD – Zrozumieć klienta

QFD to skuteczna metoda, którą możemy efektywnie wykorzystać pracując z klientem. Kiedy chcemy zrozumieć klienta, ale i samych siebie warto sięgnąć po QFD.

Przez Klinka Jakości, 2 lata5 lipca 2021 temu

Wyspa z Palmami – ładowanie akumulatorów

Odpoczynek jest potrzebny każdemu bez wyjątku…kiedy się zatrzymamy możemy złapać inną perspektywę…

Przez Klinka Jakości, 2 lata1 lipca 2021 temu

System Zarządzania Jakością – Zrozumieć Organizację

System Jakości to organizacja i aby SZJ funkcjonował dobrze, trzeba dobrze zrozumieć organizację

Przez Klinka Jakości, 2 lata7 kwietnia 2021 temu

Nawigacja po wpisach

1 2 … 7 Następny
Hestia | Stworzone przez ThemeIsle